Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~blazej3131 | użytkownik

imię i nazwiskoBłażej Tadrała adresWrocław zarejestrowany20.07.2008 @21:55:56 ostatnio na stronie25.01.2011 @23:08:36

http://blazejwroc.carbonmade.com/ -Portfolio.




Dopiero zaczynam moja przygodę fotograficzną, jeżeli znajdę coś ciekawego staram się uwiecznić tą rzecz w moim obiektywie.

Trenuję Taekwon-do ITF (WAT TKD Wrocław) interesuję się motoryzacja i sportami związanymi z prędkością, koniami mechanicznymi i rykiem silnika w każdym wydaniu

Wiek nie jest aktualny ze względu na niektórych geniuszy dajacych prace w kategoriach sport oraz technologia czyli w tych, które najczęściej przegladam jako prace 18+... dzięki wielkie przez was muszę kłamać.




Galeria godna uwagi:

http://kurczaak.digart.pl/

http://theanswer.digart.pl/

http://rallymedia.digart.pl/

http://pouln.digart.pl/

http://vladimirgt.digart.pl/




Dając mi rewelke pod moją pracą nie licz, że na pewno otrzymasz to samo. Nie wspomagam gniotów zrobionych przy okazji, byle jak, zeby były. Zawszę cenię szczerą ocenę moich prac, krytykę staram się przyjmować z pokorą i wyciągać z niej wnioski.

Jestem otwarty na wszelkie propozycje związane z wyjściami fotograficznymi na miasto oraz w bliskie okolice Wrocławia.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty87 komentarze605 posty na forum70

komputer / sprzęt
Canon 40D, Canon EF-L 24-70 2.8, Canon EF-L 70-200 f/2,8(już nie wspominam bardzo ciepło) ,Canon EF 28-90 (też nie), statyw SLIK PRO 340DX,Plecak

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~egpaulus    01.02.2009 @21:38:03
Zdjęcie jest słabe jak i reszta galerii nie to że zwykłe
~narciaz    01.02.2009 @10:26:24
A co to jest twórczy komentarz ?
~PussyMonsta    12.01.2009 @22:57:19
Heh niestety brak srodka transportu zeby sie wybrac i obecnie czaus nawet na wycieczke , wystarczy mi aukcja na allegro , moze byc z nizsza cena zeby nie placic prowizji , wysylka kurierem i po sprawie
~speederka    11.01.2009 @13:07:10
dzieki za rade zastanawialam sie tez nad zmiana body, dlatego kupno tej elki 2,8 to bardziej przyszlosciowa inwestycja zobaczymy jak to finansowo wyjdzie
'007    10.01.2009 @00:53:15
4200 jest dużo więcej niż R8 bynajmniej było
~niebezpiecznygroszek    09.01.2009 @20:15:05
haha ; p no pewnie . powodzenia ; )
~speederka    09.01.2009 @17:25:26
no ale to tele jest do kitu, kto wie moze niebawem wystratuje z taka elka jaka i ty masz
~Eksperymentator    07.01.2009 @22:42:39
:P
_______
:prometeuszedigartu: ,o-[*]-o,
~speederka    07.01.2009 @20:09:49
blizej podejsc niestety nie moglam pozwolenie tylko do bramek, pening wyszedl zupelnie przez przypadek i tak mnie zdziwilo ze kitem cos takiego mozna zrobic reszte fotek robilam 50.
~ninielgwathir    07.01.2009 @19:35:18
fake HDR
_______
Regulamin się CZYTA.
Zamiast dziękować, kliknij http://pajacyk.pl
~igraszki    05.01.2009 @19:00:54
heh... tak, tak, sprawdzałam na EXIF, wiem, że nie robiłeś na AUTO, nawet nie napisałam ze robiłeś na AUTO. napisałam, że wygladaja tak jakbys je robil przy pomocy auto i ze wygladaja jakby byly strzelone ot tak. ;]
toz, to nie oskarżenie tylko uwaga ;p
_______
Mieszkam w Krainie Łagodności.
~readymade    05.01.2009 @18:41:59
no, widoki są, niepowiem, i akurat były wielkie fale ^^ ale zimnoooooo ..
_______

~igraszki    05.01.2009 @17:38:19
Wiesz... nie chce zebym wyszla na madrale czy jakas przemadrzala, (bo moje zdjecia na digarcie to katastrofa, ale sa tam, zeby sie nikt nie czepial, bo niektorzy mogliby sie czepiac, ze oceniam, a swoich nie pokaze), ale jak patrze na te Twoje poczatkowe zdjecia to mam wrazenie jakbys szedl plaza i pstrykal na prawo i lewo z mysla: "eee... potem sie na pewno cos wybierze" chociaz to z tym czlowiekiem i zachodem slonca, (wlasciwie konturami czlowieka) - chodzi mi o Twoje pierwsze zdjeice na digarcie - kapitalne, kocham takie zdjecia, ale znowu nastepne... proszęęęę Cie... takie na AUTO, takie zwykłe. itd... moglabym tak bez konca... pozdrawiam to takie moje nie-zlosliwe uwagi :P
_______
Mieszkam w Krainie Łagodności.
~igraszki    04.01.2009 @20:57:19
Ogólnie o Twojej galerii powiem, ze fajna. Moje uwagi sa takie,ze masz za jaskrawe podpisy na zdjęciach. Jeżeli używasz Photoshop'a albo PhotoScape'a to zrób je bardziej przezroczyste, albo biale, czy czarne. Bo pierwsza rzecza jaka rzuca sie w oczy sa meganiebieskie litery skladajace sie na Twoje imie i nazwisko i okrutnie odciaga to uwage od glownego tematu zdjecia. Niektore zdjecia zasluguja na szczegolna uwage, gdyz sa bardzo dobre m. in ojciec z synem (amerykanscy fani albo maly lobuz), ale te z nad morza czy skądś to nawet nie widac, ze do zrobienia tych zdjec uzyles canona 40d. i ogladajac je mam wrazenie jakbys z tego canona uzywal jednej funkicji - AUTO.
pozdrawiam.
ostatnio edytowane: 2009-01-04 20:58:42
_______
Mieszkam w Krainie Łagodności.
~sibik    03.01.2009 @14:59:30
w google
~KILLER289    03.01.2009 @13:54:09
Ogniskowa 1200mm
~sibik    03.01.2009 @13:46:07
bywa
~sibik    03.01.2009 @13:38:19
sprawdziłem w psie Morze jest delikatnie krzywe przez co latarnia jest krzywa, jak wyprostujesz do latarni lub do morza to oba elementy będą proste :D
~radoslaf    01.01.2009 @19:02:56
jestes conajmniej śmieszny chłoptasiu, a ten folder z tytułem 'ciekawi ludzie' powinnien miec podpis: tandetne prace
_______
Robię to, co według mnie najlepsze,
najlepiej jak potrafię.
I mam zamiar robić tak do końca...
~sibik    01.01.2009 @16:18:46
a ty z kąd wiesz kto jest na zdjęciu? Dzięki za komentarze, w wolnej chwili też zobacze
~rys0wana    29.12.2008 @20:29:36
nie nie nie.
wtedy jescze cyfrówki nie miałam było robione canonem .
_______
Miedzy Niebem A murem Zawieszony jak ptak Miedzy strachem a Nocą Zanurzony we łzach
~buudzik    29.12.2008 @08:03:16
Czasami to ukrywanie to smiech na sali ale nic na to nie poradzimy...
~mateuszpanek    19.12.2008 @21:16:21
pawelmetfan
~tomek89    16.12.2008 @20:19:06
jakieś lewe info masz =D sucho było =P na nawrocie przykopcił w miejscu... ale na zakręcie przy którym stałem Kościuszko swieftem bardziej bokiem pojechał =D
~blazej3131    14.12.2008 @19:25:41
Kurde ale masz fajnie.... u mnie czegos takiego nie ma z tego co wiem...
_______
Nie daję samych rewelacji, używam całą skalę ocen.
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 8 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt